dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 114962
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


برام دعا کن عشق من

برام دعا کن عشق من

همین روزا بمیرم

آخه دارم از رفتنت

بدجور گر میگیرم

امیدوارم که این نفس

تموم شه تا سپیده

کسی نفهمه عاشقه

چی تاسحر کشیده

این آخرین بار عزیز         دستاما محکمتر بگیر

آخه توکه داری میری       به من نگو بمون نمیر

تو میری و ی باغ سبز    درش بروت باز هنوز

من باغ سوختم نازنین      باشه برو با من نسوز

اگه یروز برگشتی و گفتن فلانی مرده

بدون که زیر خاک سرد،حس نگاتو برده

گریه نکن برای من،قسمت ما همینه

دستمو محکمتر بگیر لحظه آخرینه

برام دعا کن عشق من
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: 9 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com