dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 162
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 443
بازدید کل : 115009
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


مریم جان خیلی میخوامت...

 

 

آنقدر دوستت دارم

 

که هرچه بخواهی٬همان را بخواهم

 

اگر بروی شادم

 

اگر بمانی شادتر

 

تو را شادتر می خواهم

 

با من یا بی من

 

بی من اما

 

شادتر اگر باشی

 

کمی

 

-فقط کمی-

 

ناشادم.....

 

و این همان عشق است

 

عشق همین تفاوت است

 

همین تفاوت که به مویی بسته است

 

و چه بهتر که به موی تو بسته باشد

 

خواستن تو تنها یک مرز دارد

 

و آن نخواستن توست

 

و فقط یک مرز دیگر

 

و آن آزادی توست.....

 

تو را آزاد می خواهم......



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت19:33---18 آذر 1389
khube!!bebakhshida vali koli az mtlabet kesh raftam rast be ma ham ye sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: 13 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com