dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 220
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 114976
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


خاطره ای از روز اول آشنایی من ومریم

سلام دوستان عزیز من میخوام براتون بگم چه طوری با مریم آشنا شدمو دلمو برد...

یکی از دوستانم چند روزی بود که به من خیلی اصرار میکرد که شماره موبایلما بهش بدم تا اونم بده به ی دختره،البته اون میگفت دوست دخترش رفیقی داره که عاشقه من شده.

سرتونا درد نیارم " خلاصه بعداز کلی اصرار من راضی به این کار شدم شمارما بهش دادم گفتم کی میزنه گفت امروز"(ساعت یک بعدازظهر بیستو هفتم اردیبهشت ماه").من داشتم ناهار میخوردم که موبایلم به صدا دراومد. منم سریع رفتم گوشی را برداشتم تا جواب بدم آخه خودمونیم منم بدم نمیومد.

وقتی مریم زنگ زد انگار که دنیا برام عوض شد،باهم صحبت کردیم وقرار گذاشتیم همدیگرا ببینیم .

قرار برای پنجشنبه گذاشتیم اونم توی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع). ((چه جایی))اون شب بارونم میبارید ،خیلی عاشقانه بود. که دیگه قرار شد ما دوتا برای همیشه واسه هم بمونیم.

الانم من خیلی دوسش دارم و اون روزی که اون دیگه منو نخواد آخرین روز زندگیم خواهد بود.

راستی الان از اون ماجرا 6سال میگذره ومن هنوز واسه مریم میمیرم....

مریم جان،من همیشه عاشقت میمونم،آرزومم زندگی باتوست....



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت13:44---19 آذر 1389
منم یه روز گرفتار همچین عشقایی شدم با این تفاوت که کسی شماره ی منو به مهرشاد نداد اون توی یه نگاه منو دیدو به گفته ی خودش عاشقم شد.اما من دوسش نداشتم اون به من دل بسته بود اما من ناامیدش کردم.الان هم آبروشو بردم بیاوببین.اون دلش شکست و گفت یه روزی به یادت آهنگ میخونم مریم دوستت دارم.http://www.loxblog.ir/images/ الان آپم بدو بیاsmilies/smile%20(5).gif

مهرانه
ساعت9:23---15 آذر 1389
ایول داداشی قشنگ بود

ادیب
ساعت20:24---13 آذر 1389
سلام
خوش به حالتون
فقط همین.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: 13 آذر 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com