dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 59
بازدید هفته : 192
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 114756
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


کمک......

 

سلام به دوستان گلم

امروز خیلی دلم گرفته

یک هفته میشه که از مریم خبری ندارم

ما که اگه یروز صدای همو نمیشنیدیم

میمردیم

دوستان

این عاشقی را خیلی دوست دارم

بخدا نمیدونید چقدر مریم را دوست دارم

امروز وقتی به عکسا و نوشته ایی که به من داده بود را نگاه میکردم جیگرم آتیش گرفت.

از همتون خواهش میکنم برای ما دعا کنید تا دوباره بهم برسیم دوستان عزیزم خدایی من عاشقشم اونم هست ولی به خاطر یسری از مشکلات ما ازهم دورشدیم.میدونم که واسه مریم هم این جدایی خیلی سخته و داره رنج میکشه آخه اونم منو خیلی دوست داره بخدا الان که دارم این مطلب را آماده میکنم گریه جلوی چشمام را گرفته طاغت غم مریم را ندارم.

خدایا.............



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت11:21---8 آبان 1390
salam,hasan,to matlabet gofti nemituni bebini man ghose mikhoram vali hasan harfaye dishabet ino mige?hasan khodet miduni man tanha taraz toam,pas chera baham modara nemikoni golam

مینا
ساعت20:36---22 مهر 1390
میدونم چی میگی عزیز
از ته دلم براتون دعا میکنم ب خوبی و خوشی ب هم برسید
ما هم از دعای خودتون بی بهره نذاری
امیدتون ب خدا..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com